من سالهاست بر سر این دوراهی زمینگیرم
جوان بودم که انقلاب شد
بماند که چه ها کردم
تا بعد از جنگ ، مشکلی نداشتم و شاید چند سالی بعد از آن
اما ....
چه آرزوهایی که بر باد رفت
چه باورهایی که به فنا رفت
چه عمرهایی که بیهوده گذشت
چه یارانی که غریبانه و خوش باورانه پر کشیدند
چه افسوسها که بر دل ماند
و من ....
همچنان زمینگیرم
و سکوت ........
دلتنگی...ما را در سایت دلتنگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: جمعه 30 دی 1401 ساعت: 9:14
ما را در سایت دلتنگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: جمعه 30 دی 1401 ساعت: 9:14